woensdag 29 juni 2016

Rammelaar Snuf


Na mini Snuf heb ik nog een verrassing voor jullie...
Snuf konijn kun je nu ook haken als rammelaar!

Heel leuk om samen te combineren met Snuf konijn of mini Snuf.

Ik heb gekozen om voor deze rammelaars veiligheidsoogjes te gebruiken.
De oogjes zitten muurvast door het extra schijfje wat je achter de oogjes klikt. 
Maar 100 % veilig is het natuurlijk nooit!

Twijfel je enigszins dan zou ik de oogjes er voor de zekerheid gewoon op borduren!


Wil je deze rammelaar ook haken, 
het gratis patroon kun je downloaden via mijn website.


De houten ring en de rammelkraal kun je o.a. HIER bestellen.
De leren label komt HIER vandaan.

Veel haakplezier!


Herriet

18 opmerkingen:

  1. Zo schattig !!!

    Groetjes,
    Hildegarde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes. Leuk idee om er labels met zijn naam aan vast te maken. Met de grote en kleine Snuf samen is het een leuk kraamcadeau. Dank je voor het gratis patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig! Bedankt voor het patroon.
    Groetjes, Arzu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig! Bedankt voor het patroon.
    Groetjes, Arzu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig en zo leuk met het labeltje ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leukerds! Zo leuk ook met het labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Lijkt me echt leuk geboortecadeau'tje zo'n pakket van Snuf konijn! Dank je wel voor dit patroontje Herriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor het patroon!
    https://vrolijkbyleen.blogspot.be/2016/07/op-het-juiste-moment.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik heb ook zo'n ring liggen. Misschien komt er wel een Snuf op...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Ik ben gelijk begonnen! Dankjewel voor het patroon :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët