zondag 17 november 2013

Wie, o wie?

En de winnaar is...


Zeeuwsmeisje van harte gefeliciteerd!

Zou je je adresgegevens willen mailen naar stipenhaak@hotmail.nl
dan komen de beugeltjes zo snel mogelijk je kant op.


Voor degene die dit portemonneetje ook wil haken,
heb ik het patroontje uitgeschreven:

Ik heb gehaakt met Catania Fine en haaknaald nr. 2
en je hebt deze beugeltjes nodig.

Haak 2l
1. 6v in de laatste l vanaf de haaknaald
2. in elke v, 2v haken (12v)
3. 1v, 2v in de volgende v haken (18v)
4. 2v, 2v in de volgende v haken (24v)
5. 3v, 2v in de volgende v haken (30v)
6. 4v, 2v in de volgende v haken (36v)
7. 5v, 2v in de volgende v haken (42v)
8. 6v, 2v in de volgende v haken (48v)
9-19. 48v

Verdeel eerst de bovenkant in vier gelijke delen met een speldje.
Naai met kleine stiksteekjes het portemonneetje in het beugeltje,
let hierbij op dat je de spelden op de juiste plaats zet,
 dus in het midden en aan de zijkanten van het beugeltje.
Laat aan de zijkanten 5 vasten opgewerkt (deze niet vastnaaien).

Veel haakplezier!


Herriet

18 opmerkingen:

  1. zeeuwsmeisje gefeliciteerd,

    allemaal een fijne zondag mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd zeeuwmeisje, leuk!
    Jij bedankt Herriet.

    BeantwoordenVerwijderen


















  3. Zeeuwsmeisje gefeliciteerd.
    en Herriet heel erg bedankt voor het patroontje.



    BeantwoordenVerwijderen


















  4. Zeeuwsmeisje gefeliciteerd.
    en Herriet heel erg bedankt voor het patroontje.



    BeantwoordenVerwijderen


















  5. Zeeuwsmeisje gefeliciteerd.
    en Herriet heel erg bedankt voor het patroontje.



    BeantwoordenVerwijderen


















  6. Zeeuwsmeisje gefeliciteerd.
    en Herriet heel erg bedankt voor het patroontje.



    BeantwoordenVerwijderen


















  7. Zeeuwsmeisje gefeliciteerd.
    en Herriet heel erg bedankt voor het patroontje.



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, hartelijk gefeliciteerd Zeeuws Meisje! En dank je wel voor het patroontje Herriet! Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tot mijnverbazing heb ik de beugeltjes gewonnen en nu staat ook nog het patroon erbij dus ik kan er lekker mee aan de slag. Dank je wel Herriet! ik stuur je mijn gegevens.
    groetjes lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd.
    En Herriet bedankt voor het delen van het patroontje.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeeuws meisje, gefeliciteerd met de mooie beursbeugeltjes. Herriët, dank je wel voor het organiseren van de weggever en bedankt voor het leuke patroontje.

    Fijne dag verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!! Het zijn leuke beugeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Felicitaties voor Zeeuwsmeisje en dank voor het organiseren van dit weggevertje én dank voor het patroontje.
    Ik ga het eens uitproberen als ik ergens zulke beugeltjes kan vinden/kopen.
    groetjes Iefke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Dankjewel voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En terecht gewonnen, een leuk portemonneetje, heb de link ervan op mijn site gezet, dankjewel voor het delen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Herriet,

    Ik vind de beugeltjes erg leuk en overweeg er een paar te bestellen bij frameyourbag. Hoe zijn jouw ervaringen? Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn, ook zo weinig verzendkosten? Ik hoor er graag van.

    Haakgroet,

    Elze

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët