Jaaa, eindelijk heb ik weer eens een "grote" knuffel ontworpen!
Een paard moest het worden,
deze ontbrak nog in de ondertussen uit de kluiten gewassen Stip& HAAK familie.
Het was nog een hele klus om voor deze dame een geschikte naam te vinden
maar het is gelukt :-)
Mag ik aan jullie voorstellen, paard Emma!
Wil je dit vrolijke paard ook haken,
het patroon kun je bestellen via mijn website.
Veel haakplezier!
Herriet




