maandag 25 januari 2016

Kippenvel


Deze prachtige foto kwam ik vandaag tegen op Facebook 
en die moet ik gewoon met jullie delen!

De blijdschap van deze kinderen spat van de foto af, 
hier wordt je toch op slag warm van... echt kippenvel!

Diana Janssen heeft 30 (!) knuffels gehaakt voor weeskinderen in India.
Wat een geweldig initiatief!

Ze heeft de knuffels gehaakt met Royal van de Zeeman en haaknaald nr. 3 1/2
zodat ze lekker groot zijn geworden.


Mocht je ook een steentje willen bijdragen voor dit goede doel
dan kun je contact opnemen met Stichting Childrenshome.

Ik weet zeker dat er dan nog meer gezichtjes zullen stralen!


Herriet

22 opmerkingen:

  1. Geweldig, dit is zo mooi om te zien! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, kreeg ook meteen kippenvel toen ik de foto zag en jouw berichtje las! Wat een geweldig initiatief!

    Lieve groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartverwarmend om daar knuffels van jouw ontwerpen te zien met al die blije gezichtjes. Dit jaar haakte ik mee voor de knuffels voor arme kinderen in Roemenië (via Annemaries Haakblog). Dit mooie doel kende ik nog niet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om te zien.Diana verdient een groot applaus.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!!! Als je dit ziet wil je toch meteen meemaken voor die kinderen. Onbetaalbaar die koppies😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Hartverwarmend om al deze blije gezichtjes te zien. Doet toch deugd als je uw eigen ontwerpen plots ziet verschijnen. En petje af voor Diana ! Geweldig initiatief!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, zeker goed initiatief. Prachtige foto

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig! Ik wordt helemaal blij van deze foto. Wat een kanjer is die Diana, maar jij hebt zeker ook je steentje bijgedragen door zulke leuke patronen te ontwerpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Heerlijk om al die blije gezichtjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig initiatief. En leuk om te zien dat jou ontwerp zo wordt gewaardeerd... over de hele wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauww super tof van die dame
    en een heel prachtig initiatief en zo gaan ook je knuffeltjes de wereld rond
    supers zeg !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët