zaterdag 4 juli 2015

Van alles en nog wat



Af en toe moet je jezelf eens verwennen...


Bijvoorbeeld met deze leren labels die ik vond op het internet.
Leuk om op een knuffel of cadeautje te naaien.

Deze labels komen HIER vandaan.


Maar ook de nieuwe kleuren van Scheepjes Stone Washed, mijn favoriete garen...
kon ik natuurlijk niet weerstaan.

De pastel kleurtjes zijn echt prachtig!


Daar heb ik maar meteen twee kangoeroe's van gemaakt.
Kon ik meteen mijn nieuwe labels uitproberen :-)


Herriet

28 opmerkingen:

  1. Wij vinden ze ontzettend mooi geworden met dit garen. Super uitstraling.
    Onze complimenten!!!
    Albert en Trijntje
    Knotje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig!! Mooie kleurtjes en labels zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze super mooi heel schattig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig....ik vind die wol ook zo mooi voor al jou knuffels...
    Helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke labels en wat zijn ze mooi als je ze van dat garen maakt, echt super:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, die twee kangoeroe's. Ik bestelde eerder ook al van die labels, hou ik bij voor speciale haakwerken, leuk, hé!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je link van de labels, daar zoek ik al een tijd naar! En wat zijn je kangoeroe's schattig in die pastel tinten!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriette,
    wat zijn ze weer super mooi je kangoeroe's
    en wat zijn de labels heel leuk bedankt voor de site
    ook ik hen Jip gehaakt kom je eens kijken ben benieuwd wat je er van vind
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Hoe maak je de kleurovergang bij meerdere kleuren? Is die onzichtbaar, of zie je telkens een verspringing?

    Mvg, Inge Joris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij zie je de kleurwisselingen ook dat is helaas niet tegen te gaan. Ik plaats ze zo dat het niet zichtbaar is, bij de poten aan de binnenkant en bij het lijf aan de achterkant.

      Verwijderen
  10. De leder labels zijn zo leuk en maken je werk zo af altijd!Ik ben ook verliefd op het stonewashed garen van scheepjeswol en de nieuwe kleurtjes zijn inderdaad TOPPIE,maar jou kangaroes ook!!!!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat mooi met die pastelkleuren!
    Super, die labels!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super zien ze eruit zo mooi die pastel kleuren!! en super bedankt dat je reclame hebt gemaakt voor De Haakfabriek Labels als dank ga ik je er nog 10 extra op sturen ;-) liefs Chantelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Chantelle, dat is leuk!
      Ik heb het graag gedaan :-)

      Verwijderen
    2. Wow wat zijn ze mooi die labels!!
      Kunnen ze ook mee de wasmachine in, als het echt nodig is?

      Verwijderen
  13. Opnieuw heel mooi! De nieuwe kleurtjes van scheepjeswol zijn echt zo mooi :)
    Ook mooi die lederen labels maar voor mij helaas wat groot. Ik hou er wel van om kleine dingetjes te haken :)
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jip ziet er mooi uit in die pastel kleuren en de labels ook geweldig! Ik heb ze ook laatst gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo is dat, af en toe jezelf verwennen. Ik vind de labels leuk hoor. Ook ik houd erg van de stonewashed garens, het effect is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk jezelf verwend. Leuke labels. Heerlijk garen. Het kon niet uitblijven dat je daar die leuke kangoeroes van ging maken. Prachtig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van jouwe kangaroos met zijn kleine joeys! So cute!
    The labels are a perfect size for their pouches.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker mooie kleurtjes, ik hou ervan.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kangoeroes in die zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Herriet! Wat een prachtige kangoeroe's heb je gehaakt! Zo netjes, er zo leuk met kleintjes er bij.
    Leuk om weer even bij je te snuffelen!
    Zonnige groetjes,
    't Bezige Bijtje
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dank je voor de fantastische patronen,raak verslaafd na teckeltje sam en kleindochter in de wolken

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dank je voor de fantastische patronen,raak verslaafd na teckeltje sam en kleindochter in de wolken

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët