donderdag 4 juni 2015

Jip


Weer een kangoeroe vriendinnetje erbij gemaakt :-)



Herriet

23 opmerkingen:

  1. Zo mooi en tegelijk schattig, dit trio!!! Knap werk ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah ook al zo'n mooierd! Schattig zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!! Die komt op m´n haaklijstje hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een schattig stelletje. Leuk zoals je ze allemaal bij elkaar hebt gezet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook weer een mooie kleurcombinatie! Cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weer zo'n leuke Jip in die mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How cute they are! Adorable! Prachtig!
    I haven't seen anything so cute for a long time! You did well with the muzzles and the joeys. :-)
    Groetjes uit Australië

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze blijven geweldig, superleuk, keitof, ideale knuffels! Of je ze nu in kleur maakt of in egaal, maakt niet uit, ze zijn altijd even lief en leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi!
    Fijn om al je creaties te zien verschijnen!

    groetjes,
    Nathalie
    veedeecreaties.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuke kleurencombi!

    Fijn weekend, groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Herriët,
    Mijn Jip is zo goed als af, nu nog de delen aan elkaar én de nageltjes. Vraag is dan ook hoe ik deze laatste moet maken? Ik heb geen idee hoe ik de draad onzichtbaar vast moet maken? Tips van jou of van anderen zijn zeer welkom ��
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak een knoopje in de draad en ga tussen twee vasten door naar de plaats waar de nagel moet komen. Daar laat ik de naald weer omhoog komen.
      De draad blijft door het knoopje vanzelf vast zitten.
      Succes!

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët