woensdag 23 juli 2014

Vlieg Victor


Kiekeboe, hier ben ik dan!

Mag ik mezelf aan jullie voorstellen...
mijn naam is Vlieg Victor.


Met mijn platte neus en bolle ogen
behoor ik niet tot de knapste van de Stip & HAAK familie...


maar ik ben wel ontzettend lief!


Je kunt mijn bovenlijfje ook met Phildar Douce haken,
daar wordt ik lekker zacht en knuffelbaar van.

Deze extra aanpassing staat ook op het patroon vermeld.

 Phildar Douce kun je o.a. HIER bestellen.


Wil je deze vriendelijke vlieg ook haken
het patroon is vanaf nu te bestellen in onze webwinkel.


Herriet

35 opmerkingen:

  1. Annelies (HAAKdOtje)23 juli 2014 om 15:15

    Ooooh, wat is ie weer een schatje!!! Die Phildar Douce maakt hem extra fluffy. Hij staat alvast op mijn verlanglijstje! :)
    Groetjes, Annelies (HAAKdOtje).

    http://haakdotje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow weer een lieverd! Hoop m vliegensvlug te kunnen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha... wat 'n lieverdje!!! Hij staat alvast op mijn 'haakverlanglijstje' hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Victor is een sweety, maar je maakt veel te veel leuke patronen!!
    Straks zie ik door de bomen het bos niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lekker ding, deze Victor! In stone washed garen dan maar . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is het geworden!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, zo'n vlieg vind ik niet erg in mijn huis, heel erg leuk!! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Hij ziet er vriendelijk en nieuwsgierig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Normaal gesproken heb ik een hekel aan vliegen maar deze zeker niet. Hoe verzin je het toch elke keer!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig, ik was ervan overtuigd dat het een uil zou zijn (en volgens mij was ik niet de enige).
    Victor vlieg is super origineel en met die streepjes vind ik m het aller leukst. Top weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe verzin je het! Erg leuk gemaakt zeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vlieg hoor, hoe krijg je het toch steeds weer voor mekaar om die leuke patronen te blijven maken? Hij ziet er echt heel lief uit met een hoog knuffelgehalte!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind deze vlieg een lieverd hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahw wat leuk, een vlieg, en wát voor 'n vlieg :D
    Geen uil dus,maar deze vlieg is nog veel leuker !
    Knap werk weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw een vlieg het is in ieder geval iets vliegends dus we zaten een beetje in de buurt haha
    wij vinden ze SUPER !!

    groetjes mingle-mangle



    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo schattig. Hij is echt heel leuk geworden.
    Weer een prachtexemplaar voor de Stip-en-Haak-familie

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super die is leuk. Ben net aan de kikker kobus begonnen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een tof diertje , weeral!!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf. Heb net het patroon ontvangen. Ga ik snel maken. Wat goed zoals je de Douce gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, oh wat leuk! Zelf zal ik niet zo snel een vlieg haken, maar deze is wel héél grappig! Zonet hoorde ik een vlieg héél hard zoemen, zo'n raar geluid. Bleek hij boven mij vast te zitten in een spinnenweb, de stakker!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët